Bilete de avion, rezervari bilete online
Bilete de avion, rezervari bilete online

F.A.Q.

1. Cum gasesc cel mai bun tarif  pentru o destinatie?

Pentru a va organiza o calatorie reusita aveti nevoie de cateva informatii preliminare in ceea ce priveste biletele de avion.
Astfel e bine sa stii ca biletele pot avea o multime de tarife si clase tarifare,fiecare avand regulile lor, reguli impuse de companiile .Astfel cu cat biletul este mai ieftin cu atat mai multe restrictii are, restrictii care se refera la intervalul de timp in care trebuie emis biletul.Mai concret, cu cat biletul este mai ieftin cu atat mai repede trebuie emis.

Va prezentam mai jos cateva reguli de care este bine sa luati seama :

2. Cu cat va planificati mai din timp calatoria cu atat mai avantajos va fi tariful  dumneavoastra

Pentru a obtine tariful cel mai bun pentru un bilet de avion este necesar sa achizitionati biletul cu cel putin 21 zile inainte de data calatoriei.Pe masura ce va apropiati de data calatoriei raman tot mai putine locuri disponibile, care sunt automat si cele mai scumpe.

3.Sunday rule si regula de 3 zile

Acestea sunt doua dintre cele mai intalnite reguli ale tarifelor promotionale impuse de companiile aeriene.Conform  Sunday rule sau regula de duminica pasagerul trebuie sa stea la destinatie noaptea de sambata spre duminica. Conform regulii de 3 zile ar trebui sa stati la destinatie cel putin trei zile.

4.Tarife pentru dus sau tarife pentru dus-intors

De obicei tarifele dus-intors sunt mai avantajoase decat tarifele doar pentru dus, de aceea chiar si atunci cand va intereseaza doar un zbor dus verificati si tariful pentru dus-intors, s-ar putea sa aveti o surpriza placuta.

5. Pot face modificari pe rezervarea creata online?

Desigur .
Va sugeram ca schimbarile sa le faceti cu ajutorul agentilor nostri, apelindu-i la numarul de telefon 08008 254383  in intervalul orar: 09.00 – 18.00 sau pe messenger pe id-ul: ro.flysmart
Modificarile se supun regulilor companiei aeriene pentru care a fost emis biletul.

6. Cum pot intra in posesia biletului de avion?

Biletul va poate fi trimis prin e-mail sau prin fax.

7. Cum pot sa anulez biletul si sa obtin restituirea banilor?

Anularile se supun regulilor companiei aeriene pentru care a fost emis biletul de avion.
Pentru informatii despre suma exacta care va poate fi restituita va rugam sa contactati un agent flysmart.

8. Care este procedura pentru o rezervare pentru un minor neinsotit?

Site-ul Flysmart permite crearea unei rezervari on-line pentru minori neinsotiti.

9. Pot solicita un tip special de masa? Daca da, cum pot face acest lucru?

Da, puteti solicita agentului flysmart un anumit tip de masa din gama de mai jos:
diabetic meal, kosher, low sodium, low cholesterol, vegetarian etc .
Agentul flysmart va va informa daca cererea dumneavoastra a fost confirmata sau nu de compania aeriana.

10. Cu ce tip de avion voi zbura?

Dupa verificarea zborurilor cerute de dumneavoastra , in lista cu zboruri, imediat langa nuamarul zborului veti putea vedea tipul de avion care opereaza zborul respectiv.

11.Pot calatori cu animale preferate?

Va rugam sa contactati un agent flysmart care va verifica daca si in ce conditii permite compania aeriana sa calatoriti impreuna cu animalele dumneavoastra preferate.In situatia in care compania aeriana permite calatoria cu animalele preferate, agentul flysmart va face cererea catre companie si va va tine la curent cu raspunsul lor(confirmare sau infirmare).

12. In cat timp primesc biletele de avion?

Imediat ce ati facut dovada platii puteti primi biletul de avion  pe email sau pe fax  in aceeasi zi.

13. Care este diferenta intre un zbor charter si o cursa regulata?

Un zbor regulat/cursa regulata este o cursa operata de o companie de linie si are un orar de zbor fix precum si mai multe categorii de confort (clasa economic, business).
Un zbor charter  este un zbor in care un avion este inchiriat de o agentie de turism, de obicei agentie turoperatoare si opereaza doar o anumita ruta, conform unui orar de zbor care poate varia in functie de mai multi factori.

14. Cum sa procedez sa ma inregistrez la aeroport cu un bilet de avion electronic?

Indiferent de compania aeriana, este suficient sa va prezentati in ziua plecarii la aeroport, direct la biroul de inregistrare al bagajelor. In urma prezentarii pasaportului sau a actului de identitate, reprezentantul companiei aeriene va procesa inregistrarea si va va inmana cartea de acces la bord (cartea de imbarcare).
Daca faceti parte din diversele programe de fidelizare ale companiilor aeriene (ex membru Air France Frequence Plus, KLM - Flying Dutchman, Lufthansa Frequent Traveller etc.) este bine sa prezentati si cartea de fidelitate sau sa comunicati numarul cartii, pentru a va garanta acumularea de puncte sau mile.

15. Care este greutatea bagajelor pe care le pot transporta?

Greutatea bagajelor difera in functie de compania aeriana, de clasa la care calatoriti ( economica, bussiness precum si de destinatia aleasa.
Greutatea exacta a bagajelor corespunzatoare biletului dumneavoastra o puteti afla de la un agent flysmart.

Bilete de avion AEGEAN AIRLINES Bilete de avion French Airlines Bilete de avion Italian Airlines Bilete de avion Blue Air Bilete de avion British Airlines Bilete de avion Bilete de avion Czech Airlines Bilete de avion North American Airlines Bilete de avion Bilete de avion Bilete de avion Spanish Airlines Bilete de avion Royal Dutch Airlines Bilete de avion Polish Airlines Bilete de avion German Airlines Bilete de avion Hungarian Airlines Bilete de avion Greek Airlines Bilete de avion Austrian Airlines Bilete de avion Bilete de avion Swiss International Air Lines Bilete de avion Romanian Airlines Bilete de avion Turkish Airlines
Protectia Consumatorilor - ANPC
Telefonul Consumatorului: 0800 080 999